UČO:
Heslo:
Přihlášení
CZEN

Specifika rané výukyy cizího jazyka pro děti do 3 let

Autor: Mgr. Ivana Procházková Vložil: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D. Vloženo: 2.3.2014 Předmět: Francouzský jazyk a literatura Kategorie: Pro MŠ a 1. stupeň ZŠ Typ dokumentu: pdf Jazyk dokumentu: Čeština Klíčová slova: výuka dětí, cizí jazyk, lektor cizího jazyka, znakování, znaková řeč pro batolata, komunikativní kompetence, rozvoj řeči
Velikost: 479 kB Zobrazeno: 930x Staženo: 608x
Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti mladší tří let při výuce cizího jazyka a obecně rozvojem řeči u takto malých dětí. Tato práce má svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. Nabízí se zde tedy využití jednoho z možných postupů při výuce dětí, a sice znakové řeči pro slyšící batolata, která napomáhá k rozvoji komunikace nejen v rodném jazyce, ale i v cizím.
Počítadlo přístupů z jednotlivých států border=