UČO:
Heslo:
Přihlášení
CZEN

FONEMATICKÉ A FONOLOGICKÉ UVĚDOMOVÁNÍ A JEHO VÝZNAM PRO ROZVOJ DOVEDNOSTI ČTENÍ

Autor: Mgr. Jitka Sedláčková Vložil: Mgr. Naděžda Vojtková Vloženo: 3.3.2014 Předmět: Anglický jazyk a literatura Kategorie: Novinky z oboru Typ dokumentu: doc Jazyk dokumentu: Čeština Klíčová slova: Čtení v cizím jazyce; lingvistické kódování;fonematické uvědomování;mateřský jazyk;poruchy učení
Velikost: 100 kB Zobrazeno: 2758x Staženo: 1358x
Článek se zabývá výukou čtení v cizím jazyce a zaměřuje se na procesy lingvistického kódování psaného textu. Blíže specifikuje fonologické kódování, které podle výzkumů využívají úspěšní čtenáři. Co obsahuje fonematické a fonologické uvědomování a jaké kroky k nim vedou? Jakým způsobem se projevuje deficit v této oblasti? Jak může fonematické uvědomování v mateřském jazyce přispět k rozvoji čtení v cizím jazyce?
Počítadlo přístupů z jednotlivých států border=