Specifika rané výukyy cizího jazyka pro děti do 3 let
Autor: Mgr. Ivana Procházková
Vložil: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
Vloženo: 2.3.2014
Předmět: Francouzský jazyk a literatura
Kategorie: Pro MŠ a 1. stupeň ZŠ
Typ dokumentu:
Jazyk dokumentu: Čeština
Klíčová slova: výuka dětí, cizí jazyk, lektor cizího jazyka, znakování, znaková řeč pro batolata, komunikativní kompetence, rozvoj řeči
Příspěvek se zabývá problematikou lektorství pro děti mladší tří let při výuce cizího jazyka a obecně rozvojem řeči u takto malých dětí. Tato práce má svoje specifika, zejména proto, že primární skupinou zájmu jsou děti, které mnohdy ještě ani neumí mluvit. Nabízí se zde tedy využití jednoho z možných postupů při výuce dětí, a sice znakové řeči pro slyšící batolata, která napomáhá k rozvoji komunikace nejen v rodném jazyce, ale i v cizím.