UČO:
Heslo:
Přihlášení
CZEN

Jak pracovat v ruštině s žáky s poruchou učení – doporučení a epilog

Autor: Mgr. Klaudia Eibenová, Mgr. Milena Vincenciová Vložil: PhDr. Simona Koryčánková, Ph.D. Vloženo: 26.5.2014 Předmět: Ruský jazyk a literatura Kategorie: Novinky z oboru Typ dokumentu: doc Jazyk dokumentu: Čeština Klíčová slova: metodika, výuka, ruština, specifické poruchy učení, postupy, doporučení
Velikost: 125 kB Zobrazeno: 1048x Staženo: 644x
Předkládáme učitelům základních a středních škol tři na sebe navazující materiály pro kvalitní výuku žáků se specifickými poruchami učení. Dvě přední odbornice na danou problematiku se podělily o své mnohaleté zkušenosti s výukou ruského jazyka, a zde konkrétně doporučení podpůrných opatření a forem pedagogických postupů. V uvedeném materiálu jsou přehledně seřazeny rady učitelům, jak efektivně a zajímavě s dětmi pracovat.
Počítadlo přístupů z jednotlivých států border=