Jak pracovat v ruštině s žáky s poruchou učení – dysgrafie, dysortografie
Autor: Mgr. Klaudia Eibenová, Mgr. Milena Vincenciová
Vložil: PhDr. Simona Koryčánková, Ph.D.
Vloženo: 26.5.2014
Předmět: Ruský jazyk a literatura
Kategorie: Novinky z oboru
Typ dokumentu:
Jazyk dokumentu: Čeština
Klíčová slova: metodika, výuka, ruština, speciální porucha učení, dysgrafie, dysortografie
Předkládáme učitelům základních a středních škol tři na sebe navazující materiály pro kvalitní výuku žáků se specifickými poruchami učení. Dvě přední odbornice na danou problematiku se podělily o své mnohaleté zkušenosti s výukou ruského jazyka, zde konkrétně u žáků s dysgrafií a dysortografií. Konkrétní návrhy na zlepšení přístupu k psaní a pravopisu jistě zaujmou mnoho vyučujících, kteří se s touto problematikou setkávají v každodenní praxi.