UČO:
Heslo:
Přihlášení
CZEN

Jak pracovat v ruštině s žáky s poruchou učení – dysgrafie, dysortografie

Autor: Mgr. Klaudia Eibenová, Mgr. Milena Vincenciová Vložil: PhDr. Simona Koryčánková, Ph.D. Vloženo: 26.5.2014 Předmět: Ruský jazyk a literatura Kategorie: Novinky z oboru Typ dokumentu: doc Jazyk dokumentu: Čeština Klíčová slova: metodika, výuka, ruština, speciální porucha učení, dysgrafie, dysortografie
Velikost: 98 kB Zobrazeno: 1150x Staženo: 648x
Předkládáme učitelům základních a středních škol tři na sebe navazující materiály pro kvalitní výuku žáků se specifickými poruchami učení. Dvě přední odbornice na danou problematiku se podělily o své mnohaleté zkušenosti s výukou ruského jazyka, zde konkrétně u žáků s dysgrafií a dysortografií. Konkrétní návrhy na zlepšení přístupu k psaní a pravopisu jistě zaujmou mnoho vyučujících, kteří se s touto problematikou setkávají v každodenní praxi.
Počítadlo přístupů z jednotlivých států border=