Demand High - nová výzva pro učitele anglického jazyka?

Taky si občas říkáte, jak je možné, že určitou látku žáci neznají, přestože jste ji opakovali už několikrát? Přemýšlíte o tom, proč výsledky žáků vaší snaze neodpovídají? Předpokládám, že články na tomto portálu čtou většinou učitelé, kteří nad situací nemávnou rukou a nepostesknou si nad klesající úrovní žáků, ale naopak přemýšlí o tom, co se s tím dá udělat. Dva významní představitelé výuky angličtiny jako cizího jazyka – Jim Scrivener a Adrian Underhill přišli před časem s návrhy, které pomáhají učitelům anglického jazyka se zaměřit na samotné učení žáků a jeho efektivitu. Tyto návrhy pracovně nazývají Demand High a já bych vás ve svém příspěvku s nimi chtěla seznámit. Pro některé z vás to bude ujištění „…vždyť přece tohle dělám…“, pro jiné to může být inspirace a rozšíření repertoáru aktivit v hodinách. Nejdříve si vysvětlíme, s čím Demand High přichází a proč, a potom si ukážeme několik příkladů z praxe.