UČO:
Heslo:
Přihlášení
CZEN

Alternativní směry ve výuce cizích jazyků

Autor: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D. Vložil: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D. Vloženo: 1.12.2013 Předmět: Francouzský jazyk a literatura Kategorie: Nové metody Typ dokumentu: pdf Jazyk dokumentu: Čeština Klíčová slova: pojetí žáka, požadavky na učitele, pojetí kázně, pravidla komunikace, způsoby hodnocení, klima školy, netradiční metody a formy práce, vyučování jazyka v komunitě, metoda přirozeného přístupu, sugestopedická metoda, tichá metoda a metoda celkové fyzické odpovědi, projektová metoda
Velikost: 646 kB Zobrazeno: 347x Staženo: 122x
Příspěvek přináší zamyšlení se nad využíváním alternativních směrů ve výuce a jejich přínosem pro praxi. První část se zabývá obecnými požadavky, na kterých jsou alternativní směry založeny. Ve druhé části je věnován prostor zamyšlení se nad tímto tématem z hlediska výuky cizích jazyků. Jsou zde představeny především nekonvenční metodologie uplatňované při výuce. Třetí část věnuji problematice projektového vyučování, které je v současnosti ve výuce jazyků často praktikováno.
Počítadlo přístupů z jednotlivých států border=