UČO:
Heslo:
Přihlášení
CZEN

Hodnocení a výchovné souvislosti

Autor: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D. Vložil: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D. Vloženo: 1.12.2013 Předmět: Francouzský jazyk a literatura Kategorie: Nové metody Typ dokumentu: pdf Jazyk dokumentu: Čeština Klíčová slova: normativní a formativní hodnocení, funkce hodnocení, vzdělávací cíle, taxonomie učebních cílů, testy, hodnotící kritéria, nástroje pro hodnocení, SERRJ, popisy referenčních úrovní
Velikost: 548 kB Zobrazeno: 961x Staženo: 544x
Příspěvek přináší zamyšlení se nad hodnocením žáků v současné škole. První část představuje některé z klíčových pojmů souvisejících s hodnocením žáků. Druhá část se zabývá problematikou evropské a české jazykové politiky z hlediska hodnocení. Třetí část předkládá úvahu nad otázkou hodnocení a nabídky učebnic francouzského jazyka v České republice.
Počítadlo přístupů z jednotlivých států border=