Hodnocení a výchovné souvislosti
Autor: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
Vložil: Mgr. Petra Suquet, M.A., Ph.D.
Vloženo: 1.12.2013
Předmět: Francouzský jazyk a literatura
Kategorie: Nové metody
Typ dokumentu:
Jazyk dokumentu: Čeština
Klíčová slova: normativní a formativní hodnocení, funkce hodnocení, vzdělávací cíle, taxonomie učebních cílů, testy, hodnotící kritéria, nástroje pro hodnocení, SERRJ, popisy referenčních úrovní

Příspěvek přináší zamyšlení se nad hodnocením žáků v současné škole. První část představuje některé z klíčových pojmů souvisejících s hodnocením žáků. Druhá část se zabývá problematikou evropské a české jazykové politiky z hlediska hodnocení. Třetí část předkládá úvahu nad otázkou hodnocení a nabídky učebnic francouzského jazyka v České republice.