Jak pracovat v ruštině s žáky s poruchou učení – doporučení a epilog
Autor: Mgr. Klaudia Eibenová, Mgr. Milena Vincenciová
Vložil: PhDr. Simona Koryčánková, Ph.D.
Vloženo: 26.5.2014
Předmět: Ruský jazyk a literatura
Kategorie: Novinky z oboru
Typ dokumentu:
Jazyk dokumentu: Čeština
Klíčová slova: metodika, výuka, ruština, specifické poruchy učení, postupy, doporučení

Předkládáme učitelům základních a středních škol tři na sebe navazující materiály pro kvalitní výuku žáků se specifickými poruchami učení. Dvě přední odbornice na danou problematiku se podělily o své mnohaleté zkušenosti s výukou ruského jazyka, a zde konkrétně doporučení podpůrných opatření a forem pedagogických postupů. V uvedeném materiálu jsou přehledně seřazeny rady učitelům, jak efektivně a zajímavě s dětmi pracovat.