UČO:
Heslo:
Přihlášení
CZEN

Jak pracovat v ruštině s žáky s poruchou učení - trocha rad začínajícím – dyslexie

Autor: Mgr. Klaudia Eibenová, Mgr. Milena Vincenciová Vložil: PhDr. Simona Koryčánková, Ph.D. Vloženo: 26.5.2014 Předmět: Ruský jazyk a literatura Kategorie: Novinky z oboru Typ dokumentu: doc Jazyk dokumentu: Čeština Klíčová slova: metodika, výuka, ruština, specifické poruchy učení, dyslexie
Velikost: 153 kB Zobrazeno: 445x Staženo: 280x
Předkládáme učitelům základních a středních škol tři na sebe navazující materiály pro kvalitní výuku žáků se specifickými poruchami učení. Dvě přední odbornice na danou problematiku se podělily o své mnohaleté zkušenosti s výukou ruského jazyka, zde konkrétně u žáků s dyslexií. V uvedeném materiálu je práce rozdělena do několika kroků s konkrétním nácvikovým programem a radami učitelům, jak efektivně a zajímavě s dětmi pracovat.
Počítadlo přístupů z jednotlivých států border=